Średni czas dostawy (bez przesyłki): 10-15 dni roboczych
Są 3 sposoby na znalezienie potrzebnych części.
Prześlij nam numer ramy (VIN), korzystając z pola znajdującego się pod wyszukiwaniem pojazdu. Sprawdzimy go jak najszybciej to możliwe i odeślemy Tobie odpowiedni katalog. Zapiszemy też ten pojazd w Twoim garażu, abyś mógł powracać do katalogu za jednym kliknięciem. Oczywiście jesteśmy dostępni pod telefonem i e-mailem.
Możesz płacić kartą kredytową, korzystając z Adyen lub GooglePay przez Google.
Jeżeli wszystkie części są aktualnie dostępne i płatność kartą kredytową przebiegnie bez problemów, możemy wysłać zamówione części jeszcze w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym.
Dostawa w UE: 2-3 dni UPS Standard lub DPD Classic, 1-2 dni UPS Express Saver. Poza UE: 3-8 dni UPS Saver.
Możesz sprawdzić koszty wysyłki w chwili wybierania firmy przewozowej pod koniec przygotowywania zamówienia, abyś mógł dobrać sobie najlepszą opcję. Prosimy pamiętać, że "dni" oznaczają dni robocze.
Możesz sprawdzić informacje o dostępności produktu.
Na stanie magazynowym: część jest w naszym magazynie gotowa do dostawy w kilka minut.
Niedostępny: wtedy widzisz oczekiwany czas dostawy.
Nie ma obaw, jeżeli dana część nie jest dostępna; codziennie otrzymujemy przesyłki od naszych dostawców i staramy się uzyskać Twoje części w jak najkrótszym czasie.
Posiadamy w magazynie tysiące części "szybko schodzących", a nasze katalogi obejmują miliony części OEM. Są one dostępne do zamówienia w ciągu 5-15 dni roboczych. Czas dostawy jest wyłącznie przybliżony i zależy od stanów magazynowych naszych dostawców. Jeżeli upłynie czas Twojego zamówienia, powiadomimy Ciebie o tym. Czasami mogą powstać opóźnienia w przypadku zamówień dotyczących starych lub rzadkich modeli.
Większość naszych części dostarczanych jest w 5-10 dni roboczych, z Japonii trzeba liczyć dodatkowo 5-10 dni, a z USA dodatkowo 10-15 dni. Natychmiast przekazujemy Twoje zamówienie naszemu dostawcy i wykonujemy wysyłkę tego samego dnia, kiedy otrzymamy towar.
Przesyłamy e-maile w przypadku wszelkich zmian, które możesz sprawdzić "My Orders". Zobaczysz datę doręczenia produktów w chwili, w której firma przewozowa ją potwierdzi - Jest to data kiedy otrzymamy towary od naszego dostawcy. Potem zostaniesz powiadomiony o zapakowaniu i wysyłce i wtedy otrzymasz numer przesyłki do jej śledzenia. Oczywiście jesteśmy też dostępni pod telefonem i e-mailem na wypadek dalszych pytań.
Nie zapomnimy o Twoim zamówieniu. Nasz zespół zawsze sprawdza "stare" zamówienia jedno po drugim i na pewno zostaniesz powiadomiony, jeżeli będziemy mieć jakieś dodatkowe informacje.
Powodem może być: część jest niedostępna w magazynie producenta/dostawcy; dotarła do nas uszkodzona lub zagubiła się, więc ponownie ją musieliśmy zamawiać dostawą ekspresową.
Marki japońskie: niektóre części mogą nie być dostępne w magazynie europejskim; w takim przypadku musimy dłużej na nie poczekać.
Zawsze będziesz informowany, gdyby Twoje zamówienie nie było już dostępne, ponieważ najprawdopodobniej będziemy posiadać alternatywną, z rynku wtórnego, lub inną markę.
Oczywiście możesz zwrócić części i wystąpić o zwrot płatności lub ich wymianę. Po prostu wypełnij formularz znajdujący się tutaj w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki.
Uprzejmie prosimy o staranne wybieranie pojazdu i podanie numeru ramy w uwagach, jeżeli nie jesteś pewien czy znalazłeś odpowiednią część lub gdybyś chciał zamówić element lakierowany.
Jeżeli jesteś specjalistą, prosimy o wypełnienie formularza, aby uzyskać dostęp do obszaru b2b.
Jeżeli jesteś klientem detalicznym, po prostu dodaj swój pojazd do garazu i poinformujemy Ciebie o rabatach dostępnych dla tej maszyny.
Front booby hatch